If you will jump, I will break your fall,.

Har spenderat en av de bättre kvällarna på länge tillsammans med Maria ute i Hillevik. Massor av skog, prommis, thé, fästingar och en galen hund. Maria är nog en av de största förebilderna i mitt liv och när det krisar så vet jag att hon alltid finns där!

Efter Hillevik så åkte jag snabbt och plockade upp Bengan för att prata några visdomsord med honom också. Åkte förbi donkan och satte oss sedan på lagerpallarna uppe vid Volvo och snackade masssssssor av skit.

När jag släppte av Bengan plockade jag upp Jessica och satt och pratade ytterligare lite mer i bilen,.

3 gobitar på samma kväll med andra ord. Nu ska jag snart krypa till sängs.. Det är ju trots allt en ny dag i morgon med.

If you need du crash then crash and burn, you are not alone,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0