Världens bästa Jul:)

Trots att jag inte är ett speciellt stort fan av julen men måste jag ändå berätta att denna jul har varit helt underbar. Vi firade lillajulafton hos Tavos mamma i tisdags, det var jätte mysigt och vi åt hämtkina till julmat, mums!  I onsdags så åkte jag och Tavo upp med pappa till stugan och så firade vi julafton med min familj. Mr T åkte hem idag, så nu ska jag nog lägga mig och kolla på film och längta tills i morgon. I morgon är det nämligen årets höjdpunkt, mellandagsrean!

Jag har fått:

Av Tavos Familj och Tavo:
Ett spel: tjejmiddagen
En brun väska
En snögubben och en grytlapp som Nikole hade gjort själv på syslöjden.
Jag och Tavo fick tillsammans en digitalfotoram.
En KÄRLEK- och en LOVE- skylt. 
Ett stenhjärta
Ett hjärta som det står Tänker på dig. 
 
Av min familj:
Pengar av farmor och mormor
Vår kokbok
Två höganäsmuggar med fat
Uggs
Kläder
Stickade vantar

Jag tror att det var allt, :) Det dyker nog upp någon bild från julen så småningom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0