Ja må han leva!

Grattis till min lilla pappa som fyller år idag!

Efter skolan gick jag upp på pappas jobb och fikade lite. Hans arbetskamrater sjöng för honom. Mr T kom ner på stan och mötte mig efter att jag hade gått i från pappas jobb. Vi köpte örhängen till oss båda. Därefter hämtade mamma upp oss och så åkte vi och handlade på City Gross. Det blev en hel del fika i våran matvagn eftersom att både jag och Mr T gillar kakor !

Resten av kvällen har vi spenderat med att äta, fika och ja, det var typ det! :)

Nu ska jag hoppa i säng fort! Har spränghuvudvärk så jag antar att jag måste vila lite och börja använda min glasögon lite mera!

I morgon är det återigen Game on bitches! :) Vi har så roligt vi! :)

Godnatt, min skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0