När ensamma nätter,.

Jag skrev ett rätt långt inlägg innan denna kväll började, men sen glömde jag att publicera när jag åkte och hämtade Elin och sen stängde av datorn. Så det försvann liksom.

Jag kom precis hem från en rätt lyckad kväll. Vi började att fixa oss hemma hos Jessica, jag åt mat och dom drack lite. Därefter åkte vi hem till en kille på nynäs som Elin kände, men det var VÄLDIGT dött där, så då åkte vi ner till Mathilda på Bowlingen och sedan gick vi och tog stämpel på Hangan, hade gratis inträde så varför inte. Gick en sväng till Saints innan vi gick tillbaka till Hangan.

Och mina damer och herrar, jag går aldrig mer ut igen.. Nej nu får det fan vara nog. Vi hade jätte kul vi tjejer, jag höll på att skratta ihjäl mig flera gånger, men hur som haver. Vad är detta för jävla skit stad? Så fort man är ute så är det minst 10 pers som man absolut inte vill träffa ute och som naturligtvis är precis där man själv är. Nej, det blir inge mer nu. Jag föredrar att sitta hemma, tjocka, kolla på film och bara mysa. Det är så jävla mycket slödder ute här i Gävle, jag orkar inte träffa dom, speciellt inte på en lördag-kväll.  

Dessutom tycker inte jag att det är speciellt kul att dansa när det är så där trångt, svettigt och jobbigt. Och jag har jämt ont i mina knän dagen efter. 

Hörde ni, inte en enda fördel med krogen, bara nackdelar.

Fast det finns fördelar med utekvällar, man får äta Mcdonalds mitt i natten (vilket man kan göra ändå), man träffar några roliga människor (men mest slödder), man kan umgås med sina kompisar (även fast man umgås bäst på ett fik).

JA det var allt från negativa mig. 

GODNATT,.   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0