Allt och inget

Jag fick höra idag att jag skriver med för långa mellanrum, och det kan nog stämma. I alla fall så tänkte jag skriva ett ganska långt inlägg om Gud. Jag kom nämligen fram till en hel del saker i går då jag disskuterade med Mr T, men jag orkar inte göra det nu utan jag får göra det i morgon i stället. Det kommer att bli intressant kan jag lova!

Jag har inte gjort så mycket sedan jag skrev sist. Mest bara tagit det lugnt och faktiskt kört en hel del bil. Jag fick köra ungefär halva vägen hem ifrån stugan. Att bero på att köra bil så gjorde jag min första omkörning igår! Det låter kanske lite löjligt när jag skriver det men S H I T vilken adrenalin kick jag fick! Pappa satt brevid och skrek att jag skulle trycka gasen i botten. Gissa om jag var glad när jag var tillbaka i rätt körfält igen! Svettigt (: 

Idag har tog vi en hel dag på stan, jag Miss M, Miss S och Carina. Köpte ett par slitna jeans och en tröja, dessutom köpte jag tre nya nagellack och ögonskugga. Vi åt glass i solen och det var riktigt sommarkänslor!

Mrs J sitter brevid och kollar på Andra Avenyn. Det är inte så bra tycker jag så då bloggar jag lite i stället!

Sista dagen på lovet idag med, ska sova tidigt idag så man orkar i morgon!


Kommentarer
Postat av: Miss S

Jaså får Miss C nu heta Carina? hur kommer det sig? :)

2009-04-14 @ 23:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0