Älskade helg!

Hade en super mysik fredagskväll i går i alla fall! Vi kollade först på Talang och sedan så spelade vi kort samtidigt som Singing Bee gick på tv. Vi hade ju även hyrt en film! Både Miss M och Carina är ganska rädda för skräckfilmer och jag tycker att det är ganska roligt så vi hyrde en skräckis! Det blev The Strangers, som egentligen inte var så läskig. Den var lite seg till och från och man förstog inte riktigt. Den är baserad på en verklig berättelse så filmen hade ett budskap och det var nästan det bästa med den. När filmen var slut så låg vi och pratade i flera timmar. Miss M somnade efter ett litet tag och då fick jag och Carina prata ensamma i stället medans Miss M halvsnarkade brevid.

Åkte hem rätt tidigt och övningskörde till farmor och hem igen. Åkte förbi Miss MZ en snabbis och sedan så handlade vi. Nu har jag precis fyllt i mitt anställningsbevis, allt är så krångligt tycker jag. C-nr och Kontonummer och en massa nummer. Skattetabell kan jag knappt stava till men det ska man tydligen också veta vilken man har. 

Om ca två timmar kommer Carina hit så då blir det lite fix här, kanske kommer Miss M och Miss MZ med. Sedan i kväll så blir det fest :) Har lite panik för att jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, får rota lite i mitt klädberg så hittar jag väl någonting!  Tagga kvällen tjejer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0