Älskade lördag!

Lördag det är min dag, jag älskar lördagar! I alla fall lördager som idag. Jag, mamma och Miss K (Mrs J:s mamma) åkte på shopping runda. Först fick det bli affärer som dom gillar, Rusta, Owes och loppis alltså. Loppis är det värsta jag vet! Men det fanns en baktanke från min sida! Ju tröttare mamma är, desto fortare vill hon komma hem, desto snabbare betalar hon utan att kolla på vad det är jag vill ha! Taktiskt eller vad!
Jag inhandlade hårfärg, veet, en klänning, en tröja och ett linne! Och vad kostade det för mig? Inte en krona! Jag hjärta mammi! (:
Vi fikade på ett 50-tals café, inte precis som weynes men det var ganska mysigt faktiskt!

Har även vart på middag hos grannarna, mycket trevligt, mycket gott, mycket kallt! Vi åt grillat ute för första gången. Bara för att. Efterrätten fick dock bli inomhus för det vart för kallt!

Ikväll blir det utgång med tjejerna! En av killarna som jag var i Sälen med har fyllt 18 :) Grattis Mr P!! Så nu sitter jag och väntar på att dom ska komma hit och så ska vi väl lite här!

UNDERBARA ÄLSKADE LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0