Bara lilla jag

Härligt väder i dag med! Om det är fint väder i morgon då ska jag gå dit vi ska ha studiebesök! Det ligger i mitt område så det är inte så långt att gå och vi börjar inte förstän nio så då kan jag gå hemmifrån ungefär vid halv.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Ringde Mrs H men hon svarade inte, hon höll väl på med annat (:
Var även på träningen och berättade för Sofi att jag inte tänker träna nå med den här säsongen, och att jag får se hur det blir nästa. Säsongen är i och för sig slut, men vi tränar ändå. Jag känner bara att det blir för mycket press från alla håll och kanter.

Idag var jag S K I T sugen på att gå ut och gå med, så jag ringde till Mr K och Mr S och sedan till Mr T och efter det så tänkte jag ringa till Mrs J men då var hon redan ute och gick med Mrs E stod de på msn. Så jag gav upp min gå ut och gå idé och åkte i stället till ICA med pappa och köpte massor av frukt. Fick köra dit och till stan och sedan till Andersberg och efter det hem igen. När jag sitter i bilen får jag ett sms där Mrs J frågar mig om jag vill ut och gå med henne och Mrs E, men då satt jag ju körde och så körde jag förbi dom men dom såg nog inte (: Läser du det här Mrs J så vet du varför jag inte svarade! :)

Just ja, vi var ju och studerade dvärgsilkesapor idag med, får skriva om det i nästa inlägg, det är inte precis något man gör varje dag!

"Everyday, it's a gettin' closer" 

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp nu vet jag varför :D <3333

2009-04-02 @ 22:48:29
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0