Be happy!

Jag var som sagt på fest i går med tjejerna. Det var helt okej faktiskt, synd bara att det ALLTID ska vara någon som börjar tjaffsa. Det brukar ju oftast vara folk som inte känner varandra som bråkar, men den här gången var det en tjej som var kompis med och bråkade med tjejen som hade festen. Hur orkar folk?

Annars var det kul att träffa lite folk som man inte har sett på länge och så klart så är det ju kul att träffa nya med. Blev kvällsmat på MAX som låg 50 meter ifrån där vi var. Mumma, det finns ingenting bättre än max/donken på kvällen när man är hungrig!
 
Sedan åkte vi hem och sov hos mig, vaknade av att mamma dammsög 20 över 9 i morse. Inte kul! 

Idag har jag bland annat vart ute och gått två gånger, städat och övningskört. Nu ska jag plugga prepositioner i Engelska,  och prepositioner är inte direkt min starka sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0