Blondiner har inte roligare...

... för att i går hade jag riktigt roligt och jag är inte blond!

Kvällen började hemma hos mig, med mig själv. Har aldrig fixat mig inför en fest ensam. Det brukar man alltid göra med dom man ska dit med, men jag skulle ju dit ensam så det var kanske inte så konstigt. När jag kom dit, ungefär vid halv 8, var redan hälften ganska påverkade. Ungefär vid nio kom det igång på riktigt och vi dansade, pratade och körde lekar. Lyssnade på ganska mycket spansk musik för det var många där som pratar spanska. Jag har ju blivit van med spanska låtar och nu är det faktiskt nästan det enda jag lyssnar på! Det är så skönt att slippa tänka på texten tycker jag! Jag båda dansade och sjöng, och alla som känner mig vet att jag varken kan sjunga eller dansa men det var så roligt igår!  Riktigt trevligt faktiskt. Det var många där som jag inte har träffat sen skolavslutningen i nian. Det var faktiskt riktigt trevligt att träffa alla. På två år har jätte många förändrats väldigt mycket och det är väl i och för sig inte så konstigt. Då man inte har träffats på så länge så är det som att man träffar helt nya personer i och med att man inte själv har varit med hela tiden och sett hur personen i fråga har utvecklats.

Nu måste jag faktiskt erkänna att jag saknar nian grymt mycket!

Det var en riktigt lyckad kväll i alla fall, bilder dyker upp när jag har fått dom!


En tanke som slog mig just nu när jag tänker tillbaka på högstadiet, det är att tiden aldrig kommer att stå still.  Allt och alla kommer föralltid att förändras. Snart kommer alla att ha ett jobb, familj med mera. Läskigt.
Jag tänker för mycket.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0