En helt vanlig dag!

Har varit en ganska lugn skoldag idag. Åkte hem lite tidigare för att våran lärare har ingen koll alls och det kändes som att jag lika gärna kan jobba hemma. I morgon är jag ledig! Gissa om det är skönt! VI fick komp för studiebesöket så då gick projektet bort, och då flyttade vi även matten så den hade vi idag och den första lektionen på morgonen, som är individuellt val, behöver vi inte gå på för att alla andra skriver engelska A nationella! :) Skönt! Jag har med andra ord helg nu. Dock så behöver jag plugga lite engelska, kemi, matte och fysik samt skriva två labrapporter, en i fysik och en i kemi. Jag tror att jag tar engelskan och matten idag. Ska även försöka skriva en labrapport. Då behöver jag inte göra så mycket.

Annars vet jag inte om jag ska hitta på något annat idag, det beror på om någon frågar mig. För jag orkar själv inte ringa och planera! :)

Bjudet på en favorit igen!

Kanske är det den där sprickan mellan dig och mig som gör kinderna blöta om nattten, för när du hur som helst sa hej då och gick din väg då sprack allt. Kanske om vi fyller sprickan med några undangömda känslor så kommer inte hålet att bli lika djupt och tystnad kanske inte skulle vara så farligt. Men jag vet, du är rädd, och jag vill inte pressa dig för då kanske du går igen. Jag antar att vi båda måste våga oss ut till kanten och kika ner. Ja, svindel är obehagligt, men ingenting är läskigare än sprickan mellan dig och mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0