.

Idag har jag nog satt ett bloggrekord, fyra inlägg på en dag om jag får räkna med det som jag skrev i natt. Detta beror nog mest på att jag inte har haft så mycket att göra idag!

Har pluggat tills nu, skönt att få det överstökat. Har dock en hel del kvar med men jag är ju som sagt ledig i morgon så då kan jag ta hand om det då! Lovade mamma att städa upp mitt klädberg som ligget i källaren, och tro mig det är ett klädberg! Så det måste jag också ta tag i i morgon. Jag har väldigt många måsten i mitt liv, för många. Nu MÅSTE jag installera WORD med. 

GODNATT! 

Kommentarer
Postat av: Matte the bartender of "Änga dela sol"

Ja du, men tänk om vi inte hade några måsten i livet..... vad skulle vi göra då? Skulle vi gå runt och inte göra nått? Det skulle vara väldigt skönt, men det skulle bli ett måste.....Jag vet inte, spekulerar i ett område som är så stort att inte ens Obama kan hantera det....Kul att se din blogg föresten...

Kramar och hälsa familjen....



Kramar och hälsa familjen....

2009-04-24 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0