Fredag igen!

Svar till Miss S: Tack igen, det hade varit så otroligt kul om du också hade fått det! Vi hade haft S K I T kul i parken där! Men det får kanske bli nästa år (; Du är knäpp du som kokar ris bara därför :'D

Veckorna går så otroligt fort, det är redan fredag igen och snart så är det sommarlov och snart så känns det som att man är vuxen. Jag vill inte bli vuxen, jag vill komma hem till mamma och pappa och slippa tänka på allt jobbigt. Slippa laga mat själv varje dag och slippa diska och tvätta. Slippa räkningar. Jag börjar nog att få en artonårskris om det är möjligt att man kan få det?

Det har varit en bra dag idag. Har inte hänt så mycket speciellt så det har varit lugnt. Mamma hämtade mig på stan så då blev det att åka och köpa kinamat, det är så gott. Vi köpte även lite fredagsmys saker!

Ikväll blir det Bowling med tjejerna. Vi ska även kolla i resekataloger för att nu är vi påväg utomlands! Vi vet inte riktigt vart och när men vi är på väg! Sunny beach låter bra tycker jag men vi får se :) Det måste vara ganska billigt med! Miss M sa idag att hon och jag skulle börja tjäna pengar på våra bloggar så att vi fick råd med resan, men det kommer nog knappast att ske! Jag har mina 8 trogna läsare och det är jag rätt nöjd med (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0