Glad Påsk!

Det här påsklovet har gått så himla fort!

Kollade klart på säsong 3 av one tree hill idag. Har bestämt mig att kolla om alla avsnitt för att jag har aldrig följt det så noga, och det är så bra! Även fast det kan vara lite överdramatiserat många gånger så är det mycket i serien som man kan relatera till! Dessutom så finns det så grymt snygga killar i serien så att man både dreglar och grinar över att dom inte finns på riktigt. Skådespelarna finns ju men inte själva personerna. Man får helt enkelt intala sig själv att sådana killar inte finns på riktigt! Eller hur Miss S ?

Var även ute och gick idag. Tänkte prova en ny väg men den blev för lång så att mamma fick komma och hämta mig! Övningskörde lite efter med pappa. Idag vart jag ganska hysterisk på han men det är väl sånt som händer!

Nu ska vi över till grannarna på påskmiddag! Mys :)

Kommentarer
Postat av: Miss S

haha men man får drömma/hoppas på att det ska finnas nån sån typ av kille där ute? ;) Men ska man se verkligheten så finns dem nog inte! sorligt men sant.

2009-04-11 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0