Jag har DET

I går tog jag det bara lugnt. Kollade lite på TV med Mrs J och lite senare kom Mr T. Han sov här och lite senare i dag på eftermiddagen så har jag varit på arbetsintervju på Furuvik. Det gick ganska bra tror jag. Dom såg i alla fall nöjda ut.
Jag trodde inte ens att jag skulle gå till intervju för det var 3000 som sökte jobbet och det är ganska många.
Jag får reda på om jag fick jobbet eller inte innan sista april. Hoppas!

I dag fyller även lilla G ett år. Tiden går så otroligt fort. Det känns som att han precis föddes men det var ett helt år sedan. Grattis lilla G :)

I kväll ska jag hem till Mrs H, kommer att vara lite folk där så det blir säkert trevligt. Mrs M kommer och hämtar mig i kväll. Det är värt guld! Då slipper jag åka hem ensam och så, det är lite läskigt för man vet aldrig vad som kan hända, och mina föräldrar har varit för överbeskyddande mot mig så nu är jag väldigt rädd för att vara ute ensam. Dom har skrämt upp mig för mycket!

Och just det, jag har det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0