Jobbigt,.

Jobbig dag idag och  den började redan 6 i morse för att då ringde klockan. Snoozade ett bra tag  men sedan vart jag tvungen att gå upp. Skrev Engelska Nationella B idag, tror att det gick ganska bra men man vet aldrig. Det stog att man max fick skriva 600 ord och jag gick nog över den gränsen ganska rejält. Hoppas bara att det inte gör någonting. Vi får se!
Slutade halv fyra och då åkte jag hem direkt. Har kastat i mig lite mat och nu så ska jag träna, vi har säsongsavslutning. Efter det så måste jag städa så jag kommer väl hem cirka 11 i kväll. Papsen kommer och hämtar mig så jag slipper åka buss i alla fall! :)

Idag har det gått precis en månad sedan jag skrev högskoleprovet och jag har ännu inte fått hem resultatet, det har ju klart gått fyra veckor! Hoppas att det kommer nu i veckan :)

Ska packa skydden och resten av träningsgrejerna nu och sedan måste jag springa till bussen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0