Kärleksexperten: jag!

Miss S du har helt rätt. Man kan alltid drömma och hoppas för vad skulle livet vara om man inte fick det. MEN helt ärligt så får man nog drömma ihjäl sig efter en sådan kille. Jag menar, om det finns en sådan kille då är vi ungefär 3 miljader tjejer/ kvinnor som står i kö för just honom. Han kommer definitift inte hinna med alla innan han dör så det känns ganska hopplöst. Tyvärr.

Det finns ingen ingen partner varken för kvinnor eller män som uppfyller alla krav man har. Dessutom har ju alla olika krav, vilket är bra för annars så skulle det bli kaos! Jag tycker att det är svårt att säga hur den perfeka ska se ut däremot så vet jag precis hur han ska vara i olika situationer.

Det jag tycker är fruktansvärt konstigt det är att man kan bli kär i flera personer. Alltså man kan först vara jätte kär i en person och sedan då det tar slut kan man bli kär i en annan. Det är lite märkligt tycker jag. Visst så vill väl ingen vara ensam och ingen vill väl vara med samma person från det att man var 12 till det att man dör. MEN hur ska man då veta att det är den rätta man gifter sig med? Jag tror i alla fall så här: man kan inte hitta den rätte som är rätt till 100 %! Jag tror att man kan ångra sig och hitta en ny  "rätte". I slutänden så handlar det nog bara om hur bra man fungerar tillsammans, om hur länge man kommer att trivas ihop och hur länge man orkar med varandra innan man når någon slags gräns! Och kanske om man har tur, så hinner man bli gammal och dö innan den gränsen är nådd!

Till sist vill jag säga:

Use you head, follow your heart


Kommentarer
Postat av: Miss S

Det är sant det du säger! Och jag kan ju säga så här, killen jag har fallit för är inte alls killen jag letade efter. Han har några egenskaper som jag har letat efter men absolut inte alla! :P Men det vet du ju redan ;D

2009-04-13 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0