Lördag kväll och söndag!

I lördags så var vi som sagt och åt på Österns Pärla. Hur god mat som helst och bättre sällskap kan man inte få! Efter att vi hade ätit så köpte jag en egen vattenpipa. Lånar alltid Mr S vattenpipa och då är det bättre att ha en egen. Miss M och jag blev väldigt sugna på att prova den för första gången så det gjorde vi. Mrs B och Mrs J var även med. Vi satt på Mrs J baksida och snackade så det var mycket mysigt. Efter gick jag, Miss S, Miss K och Miss M hem till mig. Blev en hel del snack och så spelade vi så klart Chicago, vårat spel! Det vart väldigt mycket skratt och flum, ibland är jag nästan på väg att ringa til psyket för att lägga in Carina, Miss S och Miss M med för den delen!  Alla sov i min säng, och det är tur att den är 2 m bred annars hade det blivit trångt! En mycket  lyckad lördag kväll i alla fall!

I går hände det inte så mycket speciellt. Städade, åkte till farmor och sen på kvällen kom Mrs MZ för att demostrera en dammsugare. En riktig värsting pryl kan man säga! Mr T kom hit med på kvällen och så umgicks vi tre ett tag. Mr T sov här så vi har kikat på Greys och vilat hela morgonen! Nu gick han precis i väg till Mr M och jag ska snart åka ner för att köpa en present till Jessica som fyller 18 år idag! Det blir fika där lite senare.

Carina åker i väg till London idag, just nu har nog faktiskt planet precis lyft! Man är ju lite avundsjuk måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0