Miss S blir det!

Här har vi rätt ut ett problem, från och med nu så är det bara Miss S som gäller här! :) Då blir alla nöjda och glada!
Jag tycker att Pylle är rätt gulligt! Det passar in på din personlighet Miss S, alltså Pylle låter envist och lite hårt, men även väldigt gulligt! 

Här kommer i alla fall dagens händelse! JAG FICK SOMMARJOBBET! 
Hon ringde från Furuvik i dag och säger välkommen till Furuvik! Oj svarar jag. Av 3000 sökande så fick jag en av platserna! Det gjorde i alla fall min dag.
 
Nu ska det lekas lillmamma resten av dagen, min riktiga mamma ska på middag med sin jobbarkompisar så då finns det bara en potentiell matlagare kvar här i huset. Nämligen JAG. Om pappa ska laga mat så blir det antagligen någonting äckligt. Därför tar jag tag i det själv. Dessutom ska jag städa. Vi har blivit attackerade av myor så idag ska jag leka utrotare! Precis som mamma brukar göra :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha aa nu har vi det klart! ;P

Säger väl grattis igen till sommarjobbet!:p Synd bara att jag inte hade en lika tur som du.. hade ju vart roligt om vi hade kunnat jobba där båda två. Men jag överlever ;) Det är bra att du leker mamma.. Fick själv koka ris när jag kom hem för mamma hade gjort fel ris så då får man laga själv! att det ska vara så svårt och göra rätt.. hehe ne.. Haha satsa på en karriär som utrotare så som jag satsa på en karriär som elektriker och Miss M som designer.. Och vi vet ju alla hur det sluta ;D

2009-04-16 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0