Onsdag

Åkte hemifrån klockan kvart i åtta i morse och jag kom hem nu! Hade först skola som vanligt och sedan så åkte vi på studiebesök på ett kraftverk så att vi skulle lära oss någonting nytt till projektet. Jag tyckte inte att det var en sådan bra föreläsning men det var häftigt att gå runt och kika. Vi fick gå upp på taket och då såg vi hela Gävle. Tänkte slänga upp en bild på hur fina vi var i våra gula byggnadshjälmar men jag hittar inte sladden så jag får fixa det i morgon! Efter studiebesöket åkte jag ner till donken och köpte mat med, åt på pappas jobb och sedan så har jag vart domare för en turnering som någon skolförening ordnade! Fick en biobiljett som tack!
Nu ska jag äta lite och sedan ska jag försöka plugga lite matte och lite engelska. Sedan blir det sängen för mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0