OBS, tycka synd om mig själv inlägg.

Kvällen igår behöver inte ens kommenteras. Det enda kanske är att jag borde säga Förlåt till Mrs J och Miss M för att jag totalförstörde eran kväll. Det var inte meningen och på något sätt så får jag återgälda det. 

Jag känner mig helt tom inuti. Helt blank och så känner jag mig helt dum i huvet. Men jag är inte arg och jag är inte ledsen, jag bryter bara ner mig själv om jag är det. Det är helt enkelt bara tomt, det finns ingenting kvar. Jag har kämpat och förlorat, om och om igen. Saken är bara den att det inte gör ont längre. Det gör inte ont att förlora för att jag är så jävla van med känslan.

Igår var jag stark, så stark har jag aldrig varit. Lugn och sansad. Cred till mig.


Har inte sovit så bra i natt så jag ser ut som en riktig påskkärring. Synd att påsken redan har varit. 


Nej, idag ska jag bara tänka positiva tankar! Lycka till mig själv.

Keep smiling, keep shining.


Kommentarer
Postat av: matilda

... knowing you can always count on me, for sure. that's what friends are for. står vid din sida hjärtat, kom ihåg det. <3

2009-04-19 @ 20:45:47
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0