Resten av dagen i går och kvällen!

I går då kan jag säga att jag var väldigt nära bristningsgränsen. Så nära ett riktigt utbrott i skolan har jag aldrig varit. Jag förstår inte hur människor i min klass tänker! Dessutom när folk lägger sig i och börjar tjafsa med mig för saker dom inte ens har att göra med! Om dom bara kunde sköta sitt så sköter jag mitt. Herregud!

Kvällen i går vart bra även fast vi inte gjorde så mycket. Jag träffade först Mr K, Mr S, Mr L och Mr O. Därefter gick jag, Mr K och Mr S ner på stan. Mr K skulle till sin "tjej" så han lamnade mig och Mr S på stan. Vi gick och köpte tobak till vattenpipan, det vart äppelsmak. Efter det hoppade vi på bussen och där satt Miss M som vi hade planerat. Sedan rökte vi vattenpipa och satt på min säng och halvkollade på Troja och pratade!
 
Nu ska jag gå ut och gå med Mrs J och sedan så ska jag ut och äta på Östens Pärla med tjejerna. Riktigt mysigt kommer det att bli! Skönt att komma ut och göra någonting och inte bara vara hemma :) 

Kommentarer
Postat av: en som vet vad du gjorde förra sommaren:O

crackhead emma:O

2009-04-09 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0