Sista April..

.. är det idag. Både Kungen och Carinas pappa fyller år idag. Kungen är dock mycket äldre än vad Carinas pappa är.

Idag så har jag och mamma åkt in till "Byn" och handlat lite. Vi var på olika små affärer. Jag köpte skisspennor och ett skissblock, jag är skit dålig på att måla/rita men jag tycker att det är jätte roligt och ingen behöver ju se vad det är jag har ritat. Handlade även lite mer småsaker som jag behövde.  

Dom har redan börjat fira i Mrs MZ stuga så nu ska jag plugga lite och sedan gå över dit! Mr D hade tagit med sig vattenpipan, det gillar jag, speciellt när solen lyser. Sommarkänsla!! Det kommer att bli en lång och bra kväll i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0