Stugan

Ja, nu har jag planerat hur min helg ska se ut :) Åker till stugan idag med mamma och i morgon så kommer Mrs MZ och co upp. Vi ska fira Sista hemma hos henne och så kanske vi går ner till sjön och bastar lite! Det kommer att bli en kanon kväll! På fredag åker jag hem med tåg och så ska jag hitta på något med tjejerna då. På lördag blir det förmodligen lagfest. Ska försöka klämma in Mrs E och Mr S kanske Mr K med, var länge sen nu! Farmor har bjudit oss på middag på söndag och så bestämde jag lite hastigt att jag skulle hälsa på Mrs H på söndag med!
 Det kommer att bli en riktig kanonhelg för mig!

Har haft en ganska lugn dag idag, började med matte och sedan var vi på en föreläsning om olika ingenjörsutbildningar, kul för mig som SKA bli läkare! Vi gjorde en personsprofiliering. Jag vart ELD, det passar ganska bra in på mig eftersom att jag har stjärntecknet Lejon och lejonets element är eld.

Så här stog det i min profil:
"Människor upplever mig ofta som modig, utmanande och övertygande. Jag får ofta höra att jag har mycket energi och är en viljestark person. Jag når framgång genom min förmåga att vara drivande och min strävan efter nya mål. Jag trivs i en arbetsmiljö där de uppmuntrar företagsamhet och omväväxling. Jag uppskattar personer som är ärliga och tydliga, självgående och verklighetsförankrade. Jag kan ha svårt för människor som inte tar ansvar för sig själva, är bundma av regler och rutiner och kräver ständig bekräftelse. På en arbetsplats bidrar jag med optimism, handlingskraft och realism. Jag tycker om när saker och ting händer snabbt och gillar att ha många bollar i luften. Jag får ofta höra att jag har lätt för att få människor med mig och om folk vill ha någon som sparkar igång en process kan de komma till mig" 

Jag vet inte om allt stämmer, det måste ju alla runt omkring mig avgöra, men jag tycker helt klart att mycket i texten påminner mig om mig själv. Bland annat det där om vad jag tycker om andra människor.

Nu är mami på väg hem så nu ska vi snart åka, det är mysigt att åka bil!

Och högskoleprovet har inte kommit än, SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0