Underbara Älskade!

Kan inte sova, känns som att det börjar bli ett återkommande problem då jag egentligen brukar vilja sova runt tio och vara riktigt trött då. Jag vet att jag kommer att vara på jätte dåligt humör i morgon, och jag vet att det kommer att bli extra svårt att ta sig igenom dagen då den börjar nio och slutar fem. Men som alla andra dagar så är det bara att le och hoppa upp ur sängen i morgonbitti om ca 6 timmar, och det är 4 timmar kortare än vad jag brukar sova. Tjejer, se fram emot en glad och trevlig Emma i morgon!

Kastar in en dagens och sedan ska jag faktiskt försöka att sova!

dagens vill ha: Jag vill handla! Vad som helst går bra!
dagens klädsel: Jeansleggins och hood tröja.
dagens frisyr: Uppsatt i knut.
dagens smink: Det vanliga, foundation, mascara, rouge och puder.
dagens låt: I will always love you, för det vet jag!
dagens planer: Att klara av dagen i morgon.
dagens misslyckande: Att inte kunna sova.
dagens drog: Datorn
dagens köp:  Mat
dagens godis:  Glass med topping.
dagens humör: Skrattigt faktiskt :)
dagens citat: Älska dem du älskar, hata dem du hatar. Hata aldrig någon som du en gång älskat.
dagens roligaste: Volleyturneringen idag! RAWR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0