I brist på annat!

Kastar in en liten sak som jag har snott från Mrs J:s blogg! Nej, jag har ingen fantasi därför tar jag ideér från mina kompisars bloggar :)

Lovar du att vara ärlig?  Nej det gör jag inte!
du heter? Emma
smeknamn? LillEmma kanske?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det finns ganska många, tex: Gråt inga tårar (gammal)
Beroende av: Måste svara som Mrs J med, MOBILEN och cola så klart!
Vem behöver du mest just nu: Alla dom som står mig nära, och ni vet vilka ni är!
Vad tror folk om dig? Att jag är bäst ;)
Stämmer det? Ja det skulle man kunna säga! ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon? Ingen aning faktiskt.
Hur imponerar man på dig? Bara vara sig själv, och sen får man se om det räcker eller inte!
Brukar du skratta för dig själv? Ja absolut!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack :) hihi du med!
Vart bor du?: Gävle
Trivs du där: Ibland, oftast men långt i från jämt.
Äger du några converse: Nej.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: Nej, det brukar jag inte.
Är du allergisk mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att gå ut gymnasiet med de betyg jag behöver.
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Emma.
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Nej du kan inte betala 1,75 kronor med ett betalkort.
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Nej, faktiskt inte!
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När jag får vara med dom jag tycker bäst om!
När blev du fotad senast: Ingen aning.
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Blått och grått
Vad tycker du om fötter: Det har jag faktiskt inte funderat på
Vad saknar du: Det är många saker jag saknar.
Hade du en bra kväll igår: Njae, det vet jag inte riktigt.
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Jajjemen
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 10 och 12 i alla fall på vardagar
Är du blyg? Knappast
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja helt klart!
Har du spytt offentligt: Nej :)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt som killer snackar så himla mycket om att dom gör.
Är du nöjd med ditt liv: Ja det skulle jag säga.
Är du bortskämd: Det beror på vad, i vissa fall är jag väldigt bortskämd, i andra inte.
Vad gör du i morgon: Skola, städa och sedan vet jag inte.
Vad är det värsta du vet? Falskhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på om jag har en glad vecka eller inte.
Vad behöver du just nu? Sömn
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut!
Vad använder du för shampoo? Gliss
Vad är det finaste du fått? Kärlek!
En speciell dag du minns: 9 november 2007 och 9 november 2008
Tycker du om någon just nu: Ja.
Om fem månader: Har jag en bra auora!
Du samlar på: Bra människor!
Gröna eller röda äppeln: Gröna annars får det vara!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Mr T och dom kompisar som står mig närmast!
Vilken tid gick du upp idag: 8
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: sova
Är det okej att gråta: Ah, annars är jag inte okej.
När grät du senast: Igår
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka bort!
Bär du glasögon eller linser: Japp, brills!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det beror på vad jag gjorde dagen innan.
Har du piercing: Bara i öronen
Vill du gifta dig: JA, men det beror på!
Vill du ha barn: Ah, jag SKA ha barn,
Är du bra på att laga mat: Ibland
Gillar du att dansa: Ibland
Är du flygrädd: Nej, det är ganska mysigt.
Hur vig är du: HAHA
Vad dricker du helst när du är törstig: COLA
Vilken är din favoritglass: 88:an
Tror du på ett liv efter döden: Ja, vad händer annars?
Tycker du om sushi: Har inte smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis så klart!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom.
Har du tandläkarskräck: Nej, pappa är tandläkare, har däremot världens sprutfobi därför har jag lite tandläkarskräck.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon människa.
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, säger jag nej så ljuger jag,
Biter du på naglarna: Ja tyvärr om jag är nervös.
Hur ofta tränar/motionerar du: Några timmar i veckan.
Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg!
Vad gör du på helgerna: Umgås med bästa!
solar du ofta: Nej, men ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0