Bara söndag!

Tack Mathilda! Det betyder hur mycket som helst, du kan inte förstå! Jag står vid din sida med, det vet du, genom allt! That's what friends are for!  

Har inte gjort så mycket speciellt idag, Mrs J följde med mig och städade och sedan har hon suttit här och arbetat med någonting som har med skolan att göra och jag har färgat håret. Ganska nöjd faktiskt, det blev lite mörkare än vad det var förr men jag ska ju ändå slinga upp det till sommaren. 

Jag måste lära mig hur man laddar upp bilder med, har inte försökt än heller så det är väl inte så konstigt att jag inte kan. Jag vill även ha en ny design men jag fattar inte hur man gör det heller.

Slänger in en dagens som jag faktiskt har tjuvat från Miss ML!

dagens vill ha: En ny hemort
dagens klädsel: Leggins och niketjöja.
dagens frisyr: Nyfärgat
dagens smink: Foundation, puder, rouge.
dagens låt: Summer of 69
dagens planer: Hitta ett nytt, helt hjärta.
dagens misslyckande: Mig själv.
dagens drog: Cola, livets dryck.
dagens köp:  Godis tefat och cola.
dagens godis:  Karamellkungen, lakritsal, tefat, ballerina. Tröstätning a lá Emma!
dagens humör: Hade jag något?
dagens citat: Se positivt på saker!
dagens roligaste: Att försöka se positivt på saker!

Nej, jag är för negativ. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0