Vårkänsla!

ÄNTLIGEN! Solen lyser himlen är blå, det är varmt ute och jag har använt min skinnjacka utan att frysa! Jag hoppas verkligen att det inte kommer att börja snöa och bli kallt igen. Det är så skönt när det äntligen blir ljust ute, allting blir bra helt enkelt, lyckokänslor!

Slutade tidigt idag så då träffade jag Mrs ML och lilla G och åt lunch med dom! Alltid lika trevligt att träffa dom. Har så mycket gemensamt med Mrs ML trots att hon är ungefär 25 år äldre än mig. Vi kan sitta och prata i flera timmar! Det är inte ofta man kan få sådana relationer med kompisar till ens bror men efter allt hon och hennes sambo har gjort för oss så har det växt fram en slags "familjerelation". Hon är guld! Och sötare pojke än lilla G får man leta efter!

Snart ska jag ta bussen och hälsa på bror, Mrs L och lilla F. 

Jag kommer ha ett leende på läpparna när jag somnar idag  (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0