Back to basic,.

Nu är man verkligen tillbaka i verkligheten. Stället klockan på 7, snoozar till halv 8, masar sig upp ur sänger och sedan är dagen i full gång. Allvaret började idag med riktiga lektioner. Det blir ingen lek för oss alls. Alla andra slutar typ vid 12 men vi går hela dagen till halv 4. Det känns bra!

Just nu är jag helt slut, men jag måste ändå åka och städa senare så jag ska kasta i mig lite mat och åka snart.

Vi håller på att fylla i ledighetsansökan för full rulle, nu är det endast två veckor kvar och sedan åker vi! Fyfan vad jag längtar efter varma dagar, sena kvällar, att få dansa till riktigt bra musik och till att bara ha girlpower i en vecka :)



Minnen från 2007 med Jessica,.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0