Baraemma och Brudarna Kalas,.

Kvällen i går började hemma hos Miss S, vi åt mat och pratade massor. Därefter började vi att sjunga och spela GH, ungefär här försvann min röst eftersom att jag är sjuk. När vi började att ledsna på GH så började i stället Miss M och Miss S att blanda drinkar. Dom drack mer och mer och det hela slutade med att dom försökte tvinga i mig deras (goda?) vodkablandningar, och som dom tjatade! Smart som jag är så lurade jag dom små liven! När dom gick i väg så hällde jag ut drickan och sa sedan att jag hade svept! Kvällen slutade med att jag och Taxen Hugo somnade på soffan, samtidigt som brudarna fick för sig att dom skulle gå på en promenad.
 

Just nu ligger mina små älsklingar och sover, och jag funderar starkt på att väcka dom för att se hur bakfulla dom är! :)


Nu är det mindre än en månad tills det att vi ligger på Kleopatra Beach i Alanya och solar! 



 



Och här är några bilder från hotellet:











KAN MAN ANNAT ÄN ATT LÄNGTA?

Kommentarer
Postat av: Miss S

Haha vi kan väl säga att kvällen startade bra? ;) Men sen efter det att vi fick i oss för mycket börja det roliga ta slut... Men men,



Ja på onsdag är det endast 2 veckor kvar! :D Längtar så sjukt mycket! Taggad till 100!

2009-08-24 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0