Bil, teori och Carina!

Det enda vi gör om dagarna är att köra bil och plugga teori, man blir helt slut! Jag har några övningar som jag måste träna mer på men han säger att det kommer att gå fort att få in det i mitt huvud. Jag håller in kopplingen för ofta, bara jag har slutat med det så är jag redo! :) Vi har dock halkbanan kvar att göra innan vi får köra upp och skriva teorin, men det blir nog bra tillslut!

Första gången jag körde med Urban, bilskoleläraren, så skulle jag få köra självständigt en bit och därefter så skulle han analysera hur jag var som person, via körningen. Det första han sa var att jag är en stressad människa, att jag tycker att allting ska hända på en gång och att när det väl händer så ska det gå väldigt fort. Jag vill vara klar med saker innan jag ens har påbörjat dom. Det känns verkligen som att det låg någonting i det han sa, jag menar finns det någon människa som stressar mer än vad jag gör?

KarinCarina har dessutom nästan haft ihjäl en tant. Hon åkte fram mot ett övergångställe och stannade så att tanten fick gå över, men tydligen blev tanten väldigt stressad då det blev kö bakom Karin, så tanten skyndar sig allt hon kan med rullatorn och det slutar med att hon skjuter rullisen så långt framför sig att hon inte når den och stupar rätt ner i backen. Sekunden senare så störtar Urban ut genom dörren i full kareta för att rädda tanten, han får upp henne och springer för kung och fosterland tillbaka i bilen där Carina sitter ensam kvar. Gissa om jag skrattade så att jag grät i går kväll!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0