Det man inte dör av, gör en starkare.

Hemma igen efter en ganska lång vecka i stugan. Jag har i stort sätt sovit hela helgen och inte mått så där jätte bra. I morgon börjar skolan igen och jag är faktiskt ganska taggad på att få komma tillbaka till verkligheten och till rutinerna. Jag har haft fruktansvärt roligt den här sommaren, men vädret har inte varit det bästa och jag har aldrig riktigt haft den där sommarkänslan som jag har haft alla andra sommrar. Kanske beror det på att vi inte har haft några "Gänget" kvällar som vi har haft alla andra sommrar. Jag saknar allt det där. Förra sommaren var den bästa i mitt liv, jag har aldrig mått så bra som jag gjorde då. Ingenting kan överträffa hur allt var förra sommaren. Därför känns det ganska bra att få komma tillbaka till skolan igen då denna sommar har varit en av de sämre sommrarna. Mitt förra skolår var grymt tungt, så nu tar jag nya tag inför det här året. För det är faktiskt så här: Det här skolåret kan inte bli värre än var det förra var. Jag lärde mig väldigt mycket om mig själv förra året och jag lärde även känna människor som jag kommer att hålla kontakten med resten av livet. Jag lärde mig otroligt mycket om andra människor och om att allt inte blir som man har tänkt sig. Jag gick rätt in i skiten men jag kom ur den igen. Jag har tagit igen mig så grymt mycket sen förra året och just nu så varken kan eller får inget eller ingen förstöra det jag har byggt upp. Nu ska jag bara ha kul med brudarna, det här kommer att bli mitt sista år i Gävle, OCH DET KÄNNS UNDEBART!!!! 


STUDENT 2010; TEV3 EMMA PERSSON



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0