En lugn dag,.

Nu kom jag nästan precis hem från Tofu. Det har varit en väldigt lugn dag idag, vi har bland annat lyssnat på musik, lyssnat på musik och lyssnat på musik. Väldigt bra musik! :) Vi skrev även en lista, men den håller jag hemlig. Det var i alla fall väldigt skönt att bara komma hem och få ta det lugnt efter skolan.

Igår gjorde jag slut med volleybollen. Det känns väldigt vemodigt. Självklart hade jag viljat fortsätta men just nu så har jag inte orken till allt som det innebär. Jag vill fokusera på skolan i första hand, det är trots allt viktigast. Jag har istället bestämt mig för att börja köra pass på Friskis, då kan jag träna när det passar och det passar mig perfekt!
 
Jag har inte så mycket mer att skriva, dagarna rullar på nu och det är ganska skönt med rutiner!


Jag är så glad att jag har dig, du förstår inte vad du betyder för mig och det kommer jag aldrig att kunna beskiva med ord heller! Det är du och jag mot allt annat. Jack, I never let go,. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0