Hjärnblödning,.

Jag har en hjärnblödning. Denna hjärnblödning håller sakta men säkert på att ta mitt liv. Det är en stressrelaterad hjärnblödning och den heter MR T. I två hela veckor har jag suttit här hemma i Sverige medans min hjärnblödning har varit med två andras hjärnblödningar på semester i Bulgarien. I två veckor har jag oroat mig för att det ska hända någonting där nere, till min stora lycka (och förvåning) så har dessa tre hjärnblödningar tagit sig hem med livet i behåll till Skavsta. Men i skavsta tog det stopp. Min hjärnblödning har nämligen slut på pengar (för andra gången under den där resan) så pengaproblemet får jag snabbt fixa med hans mamma så att han åtminstone ska ha pengar till att ta sig till Gävle. När alla pengar är fixade och allt är klart inför hemresan då missar de där tre JÄVLA hjärnblödningarna tåget hem. En halvtimme efter planerad avgång så ringer hjärnblödningen och berättar detta, då har han samlat mod i en halvtimme för att klara av att berätta detta för mig. Nu sitter dom där, på en tågstation i Skavsta, utomhus, och väntar på tåget som går 08.08 i morgonbitti. Jag själv sitter här i Gävle och är psykiskt instabil!

På fredag åker Jessica, mitt magsår, till Bulgarien. Är det någon som vill slå vad om hur lång tid det tar innan jag går in i väggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0