Vissa dagar är bättre än andra,.

Idag har det varit en bra dag, dock är jag väldigt trött och alltid när jag är trött så brukar det sluta i depp. MEN idag så har jag bestämt mig för att det inte ska göra det, så jag har lagt upp en plan som jag ska följa varje gång jag är på väg över deppgränsen. Jag ska börja lista alla saker som jag har gjort som har varit roliga och bra idag, och eftersom att det har varit en bra-dag så har jag många saker som har hänt som är bra.
 
Dagens bra-lista


- Skolan började, rutinerna är tillbaka!
- Har haft väldigt kul med Huong idag.
- Fredrik fixade OTH avsnitten.
-Jag och Huong pysslade.
- Träffade Mr T en stund.
- Köpte en ny väska som jag blev väldigt nöjd med. 

Så idag har det varit en bra dag med andra ord : Jag skrattar idag kanske gråter jag sen,.  


Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen,
så jag lever idag, idag, idag.
Morgondagen är för långt bort
men lever idag,.

För dig gör jag vad som helst.,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0