Lördag kväll!

Lördag igen, det är jämt lördag nu för tiden känner jag. Veckorna går så himla fort, det här lovet gick så himla fort.
I morgon är det i alla fall bara två veckor kvar tills det att jag åker till sälen! Fan va härligt det ska bli.  Ska bli så skönt att bara komma bort från allt och alla hemma.

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Pluggat mest, inte så kul men det behövs  för jag har ju 6 prov framför mig. Kollade igenom massa bilder på datorn också, vilka minnen! Dom kommer jag aldrig att glömma!
Det är sjukt för om man tänker tillbaka på allt det som va då så trodde man aldrig att det skulle vara här man skulle stå idag! Typ klassresan i 7:an, då vi tältade i skogen och jag hade vita klackskor på mig när vi skulle paddla kanot. Så är jag verkligen inte nu, men man var i och för sig liten då.
Jag är ändå ganska stolt över mig själv som har kommit så här långt, med skolan och allt, men jag vet, ensam är inte stark och jag skulle aldrig ha klarat mig hit om det inte var för alla jag har omkring mig. Jag hoppas att jag ger lika mycket, eller mer,  som jag tar av er.


"Tusen tankar, flera drömmar, men bara EN verklighet! "
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0