Lugn söndag

Nu har jag överfört alla bilder och all musik från dator nummer 1 till min, pappa sitter vid den andra så jag får överföra från den i morgon. Det tar ett litet tag att lära sig att tangentbordet är lite för litet. Men man lär sig ju snabbt,:)
Idag har jag faktiskt lärt mig lite saker. Tillexempel att jag är världens mest otekniska människa. Jag förstår inte ens nya msn, fast det va en bragd av mig att jag ens fick hem det kan jag säga!
Sen har jag ett litet problem, jag och datorer går inte ihop, jag får alltså ont i magen och blir nervös när jag inte förstår. Så jag mådde inte så bra efter att jag hade laddat hem msn, men jag ringde till  Mrs H och då kändes det mycket bättre :D Hon är värsta datanörden, hennes kille Mr F med för den delen!
 
Jag är i alla fall väldigt nöjd med min lilla dator (: Den är perfekt å plugga med och så och jag behöver ju ha en dator som jag kan plugga med i och med att mitt liv går typ ut på att plugga, :)

" Please don't worry about me, I'm fine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0