Om lördag och lite söndag

Tänkte skriva lite om i går. Vaknade upp med Sanna, myspys, kollade på lite one tree hill. Övningskörde med pappa och senare på kvällen så åkte jag till Mathilda.
Alltid lika kul med Miss M men igår fanns det tyvärr inte så mycket att göra ! Vi försökte kolla på en film, men den var för seg så klockan 23.00 så bestämde vi oss för att ta halv 12 bussen ner på MAX.  Satt där och käkade lite och så träffade vi på några kompisar, så det blev att vi satt där ett tag :) Efter MAX åkte jag hem till mr T och spelade ´Fifa och sov!
I morse vaknade jag klockan 10, Mr T sov. Skulle nämligen jobba i kiosken med Jessi, kulkul , :)
Och nu till helgens HÖGPUNKT, jag blev i dag ägare till en mini ACER, så idag älskar jag pappa mer än vanligt :D  nerå älskar han lika  mycket varje dag (: Skriver för första gången från den nu, knapparna är jätte små men det gör ingenting för jag själv är ju så liten!

Nu ska jag iaf i väg och städa, sen blir det bildöverföring på hög nivå! Längtar tills mitt trådlösa internet kommer!



"Bara för att allt du gör, gör jag tusen gånger  bättre"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0