Stugan!

Har precis kommit fram till stugan! Det gick bra att åka men mindre bra när vi kom fram!
Vi skulle hälsa på våra kompisar som bor en bit längre bort ifrån oss. På deras uppfart fastnade bilen och dom va inte hemma! KAOS. Så bilen satt fast, mamma blev hysterisk, jag blev hysterisk och lillebror började att skotta. Så där stod vi i 4 minusgrader och försökte skotta fram bilen ur en snöhög som mamma backade rätt in i. Det tog ca 45 minuter och jag blev genomblöt, och när man blir blöt och kall då blir man arg, i alla fall jag, och när jag blir arg då blir jag arg. Men i alla fall, så lagom till det att vi har fått loss bilen, vilka kommer då? Jo, våra kompisar! Visst kom dom precis i rätt tid va? Det va bara lite pinsamt att försöka förklara vad som hade hänt på deras uppfart i och med att vi tydligen hade skottat fram en till uppfart(!), men dom skrattade bara och nu är vi hemma hos dom för att värma oss och fika lite, myyyyys, :) 
 
Nu har vi bara ett litet problem kvar! Vi ska upp för backen till vårat hus med och den är ganska brant. Och jag säger bara en sak, om bilen fastnar i den backen, då GÅR jag upp! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0