Charlie Schulman

Här sitter jag, i min ensamhet och väntar på att Mr T ska höra av sig.  I brist på annat så börjar jag att läsa igenom de bloggar som jag följer varje dag. I en av dessa bloggar har det länkats till en annan blogg, nämligen Alex Schulmans blogg, " Att vara Charlie Schulmans pappa". Jag har aldrig någonsin läst hans blogg, ingen av dom. Men som sagt, i brist på annat så kikar jag in där. Och den är helt otrolig. Alla som känner mig vet att jag älskar barnbloggar, främst bloggar om unga mammor, och trots det att han inte är en ung mamma så fastnar jag där, Alexs blogg är så otroligt rolig! Helt makalöst rolig!

Gå in och läs: http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen , den är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0