Grattis lillebror, käkproblem och stugan!

Idag blev det jobb! Inkomst, inkomst, inkomst! Behöver en hög med pengar nu eftersom att vi är på väg utomlands och det är inte billigt med dom krav som vi har; nära till strand, centrum, bar, alla i samma rum, charter m.m! Hur som helst så gick det bra att jobba.

Efter jobbet stötte jag på Mr N, han hade ingenting för sig förutom att vänta på Mr O så då åkte vi till mig en snabbis och riggade vattenpipan. Jag stressade nästan ihjäl mig för att få på mig normala kläder och fixa allt innan jag skulle åka! Mr O hämtade oss i alla fall och därefter åkte vi ner på stan. Dom köpte sina biobiljetter och Miss M dök upp. Vi, alltså jag och Miss M, tog en snabb fika och därefter gick vi till tåget. Befinner mig nu i stugan och idag så fyller ingen mindre än min lillebror 15 år! 

Just ja, har klagat över ont i käken i några dagar. Åkte som sagt upp till pappa tandläkaren idag och han klämmer lite och stoppar in sitt finger i mitt öra. Sedan konstaterar han att jag har ett stressrelaterat problem i min käkled, han påpekar även att det är ovanligt att detta händer i min ålder. 18 bast och redan en kärring, ja välkommen till min värld. Vad väntar nu, benskörhet? Kanske minnesförluster? Gnällig? Nej, det är jag redan. Det värsta är att det gör ont att prata, gäspa md mera. Blir så less!

Nu väntar sängen om man ska orka morgondagen! 



Ibland är du stormen, som river omkring och skapar kaos i hela min värld, i nästa sekund är du den enda som kan reda ut kaoset i min verklighet,. Snälla stanna i min värld..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0