Min plutt 15!

Tänk att min lilla lilla lillebror fyller 15, han fyller moppe, han blir byxmyndig och han blir dessutom straffmyndig. Det känns inte som att det var så pass länge sedan jag och Miss J försökte få honom att sova i min docksäng för att bli av med honom. Det känns inte som att det var länge sen då jag fick honom att dricka regnvatten ur tunnan på gården, eller den där gången då han fick en höger för att jag ville vara ensam i lekstugan, han flög bokstavligen talat ut från dörren på lekstugan. Precis efter gick han i väg och började att slita i pappas vindrutetorkare, då skällde pappa på honom och då var jag där för att trösta honom.

Genom vått och torrt, hur gammal du än blir så kommer du alltid att vara min lillebror! Jag älskar dig




Här leker vi Titanic på en förja i Norge, och ja, min 3 år yngre LILLEbror är längre än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0