Myskväll

I går hade vi en riktig mykväll, jag och tjejerna. Vi åt marängswich, letade resor, spelade kort, pluggade teori och därefter pratade vi hela natten. Underbart!
Vi har så gott som bestämt oss för att vi åker till turkiet. Närmare bestämt Alanya, vi åker förmodligen inte dit ensamma utan grabbarna grus förljer nog med. Det ska bli så otroligt skönt att få åka bort, så någon gång i septemper åker vi! :)

Jag tror att vi låg och pratade till runt 3-4 i natt, Miss M och Carina var inte så pigg då men jag och Miss S låg och funderade över vad som kommer att hända i framtiden. Alltså vart är vi om ett år? Man har ju i stort sätt ingen aning. Jag vet vad jag vill bli men man vet ju aldrig vad som kan komma imellan under resans gång. Det är mystiskt det där med framtiden.

Nu ska jag laga mat, tvätta, diska och duscha. I kväll blir det sommarkväll nere på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0