Sorry,

Dålig uppdatering här på sistone, visserligen är Miss Pylle den enda som brukar klaga, men jag är på väg tillbaka snart. Jag har bara så SKIT mycket att göra och tänka på,. Nu är jag ledig i tre dagar och ska ta igen mig, det känns som att jag behöver det,.

Jag har även en ny idé till en tattuering, jag funderar på att skriva någonstans:

You have never lived until you have found something do die for,.

Eller så blir det:

Att vara stark är att gå igenom tunga perioder, att falla till botten, slå sig riktigt hårt men att alltid ställa sig upp och gå vidare,.

Båda i så fall som en textremsa eller flera rader, kanske på foten men jag har hört att det gör väldigt ont, vi får se hur det blir. En sak är i alla fall säker; Si quieres puedes, vill man kan man, den ska pryda min rygg nästa sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0