Dålig uppdatering,.

Det har varit dålig uppdatering och det skyller jag på att jag har haft hur mycket som helst att göra. I torsdags tog nämligen Mrs I studenten och då var jag bjuden på mottagning hemma hos henne och Miss J. Där blev jag även kärring, för visst är man väl kärring när man dricker vin på en mottagning? Jag tycker i allafall det och känner mig kärringifierad. Hur som helst, i går så gick jag ut tvåan. ÄNTLIGEN! Nu har jag bara ett år kvar! Det firades så klart på kvällen, vi började hemma hos Miss M med lite förfest. Sen åkte alla ner på krogen och jag åkte hem.
Idag har jag jobbat, ska jobba fem dagar i streck nu så det blir ju en del. Efter jobbet så åkte jag och pappa till farmor och köpte pizza där. Därefter åkte vi till City Gross och handlade och sedan åkte vi hem. Jag har kört ganska mycket och det börjar faktiskt gå riktigt bra nu :)
Just nu sitter jag och väntar på Miss, är inte på mitt bästa humör, är trött, sliten och allmänt nere, så det kommer förmodligen inte att bli en rolig kväll för henne. Det värsta är att jag inte vet vad det är som jag känner mig nere  för. Allting bara släpper just nu, stressen över skolan släpper och då kommer min största rädsla fram. Det enda jag kämpar för om dagarna är skolan, och när skolan inte är igång då vet inte jag riktigt vad jag ska göra om dagarna. Förr så kunde jag nöja mig med att bara vara hemma en hel dag och bara ligga i sängen, men det räcker inte längre och då får jag i stället panik. Det måste hända saker hela tiden, oavbrutet hela tiden annars börjar jag att tänka efter. Och det, mina kära vänner, är det värsta jag vet. Min största rädsla är att vara ensam med mig själv och tänka efter. Tur att jag ungefär bara behöver tänka efter i tio minuter till innan Miss J kommer. 

Nej, nu kom hon, och vi ska kila och hyra film.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0