En Emma,.

Dagarna bara rinner i väg, tiden försvinner.

I går kom brudarna förbi på kvällen och vi hade en sovnatt här. Skönt med lite sällskap, jag har ju faktiskt varit väldigt duktig som har sovit ensam två nätter! Jag och Miss S låg och kikade på resor hela kvällen, är så otroligt sugen på att åka i väg någonstans!

Idag har jag jobbat som vanligt! Nöjet hade öppet till 18.00 idag och det innebär att vi har börjat jobba högsäsong! Det var så otroligt varmt idag så jag trodde att jag skulle smälta bort. Mrs MZ och Mr T har underhållit mig under kvällen.


Det har varit två väldigt bra dagar. Allt känns verkligen bra nu! Jag har under de senaste 7 månaderna försökt att komma tillbaka till ytan igen och nu är jag tillbaka. Jag kan tänka tillbaka på olika situationer, hur jag har agerat och reagerat, hur jag tänkte och kände just då. Jag har många gånger känt att jag har varit stark, för att inse nu att vid dessa tillfällen var jag inte alls stark. Men nu, nu känns det som att jag har börjat om igen. Det finns så många saker som jag klarar av att göra ensam nu som jag inte har klarat av på länge. Jag känner mig otroligt stolt över att jag har kommit så här långt, jag känner mig stolt över att vi fortfarande kan vara så pass bra kompisar som vi är, vi är bästa! Idag kände jag mig stolt, när Mrs MZ sa att vi var som syskon. Det kändes fruktansvärt bra.


Just nu är jag inne i en period där jag är nöjd med mig själv. Allt har pekat för mig under den senaste tiden, i stället för mot mig. Jag kan klara av allt. Det vet jag nu, och det känns bra.


Tack alla ni som fanns, som finns, och som alltid att kommer att finnas, ni betyder allt och jag skulle gå tusen varv runt jorden för er skull!

Si quieres puedes, vill man kan man.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nämen, jäklar va de händer saker ute i Ocklahoma!(; Kul med tjejkväll (:

2009-06-30 @ 22:51:25
URL: http://mathildaelisabetsandberg.blogg.se/
Postat av: Miss S

Hallå har jag missat nåt?



Skulle bara skriva att jag är stolt över dig :) Över allt du har lyckats göra nu, börja om på nytt sådär... Svårt och skriva det, men du förstår nog vad jag menar :) Puss

2009-07-02 @ 00:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0