En vanlig torsdag,.

Jag kan stolt berätta för dig Miss M att jag klarade att kolla film ensam!

Första lediga dagen på ungefär 1 månad, gissa om det har varit skönt! Har dock inte fått sova ut men jag gick och la mig ganska tidigt i går så jag kände mig ändå pigg när jag vaknade.
I morse var det bara att direkt packa i hop de saker som jag ville ha med mig och därefter hoppa in i bilen och åka iväg till stugan. Vi stannade på vägen för att mamma och Mrs I, hennes kollega, skulle göra ett arbete. Då fick jag sitta i bilen ensam och kika på film! Dom arbetade bara i en timme och jag tittade på en jätte bra film så det gick ju bra!

Nu ska jag åka hem till min lilla mormor, det var superlänge sen jag träffade henne! Dessutom så får jag ju fika och det tackar jag inte nej till! Jag kommer att bli tjock snart, har ätit ute två gånger idag och nu ska jag fika med! Men det gör ingenting, man ska njuta av livet undertiden man lever, och mår magen bra mår människan bra!

Svar till Mrs MZ; Det är tokigt hur lika vi är vännen, allt som vi gör gör vi på samma vis, verkligen allt! Finns för dig hela tiden, vad det än är! Och tack för att du har funnits för mig genom allt det här. Det är guld, du är guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0