Enligt Facebook,.

Miss S kom hit i går och vi spenderade kvällen med att gå ut och gå och göra massa quiz på facebook. Det var en väldigt mysig kväll och vi snackade en massa som vanligt. I morse så kom Mr T och väckte oss vid 10, det var inte så där väldigt uppskattat. Miss S somnade om men jag pallrade mig upp, och som straff så fick Mr T kolla på Days of our lifes med mig, som han hatar och som jag älskar! Annars har det inte hänt så mycket i dag, det är tisdag och det innebär städning, Miss J gjorde mig sällskap och vi disskuterade en hel del.

Enligt facebooks quiz så :
-  Är jag den mest idealiska mamman, jag är inte för sträng men inte heller för snäll. 
- Ska Jag få tre barn, en flicka och två pojkar.
- Är jag 0% vit, och bor i en stad med inte alltför många vita människor.
- Är jag den sköna personen som varken är en tönt eller en värsting. Jag är ärlig och rakt på sak, och gör bra i från mig i skolan. Jag kommer att gå långt.
-  Är min aura gul. Den gula färgen tyder på att jag har en glad och lycklig aura.
- Är min hemliga fetish PORR.
- Kommer jag att bli gravid i en kyrka.
- Kommer jag att dö den 17 juni 2013, alltså om 4 år. Dessutom kommer jag att dö i sömnen.
- Är jag personen som ofta blir inbjuden och som många tycker är cool. Jag är lätt att vara med och har en bra personlihet, dessutom så ser jag bra ut och luktar gott.
- Om jag var en dinosaurie så skulle jag vara en sexasaourous, jag är bra person men jag skulle vinna på att vara mindre stolt.

Vissa av dom stämmer, jag har tillexempel alltid sagt att jag vill ha tre barn, en flicka och två pojkar. Fast sen vet jag inte hur facebook tänker när dom säger att jag ska få tre barn, men att jag ska dö när jag är 22. Hm, jag är 18 år nu och är inte gravid, så hur ska jag hinna trycka ut 3 stycken innan jag fyller 22? Det är någonting jag får jobba på med i ganska rask takt i så fall! Dessutom så trot jag knappast att min aura är gul, alltså glad och lycklig. Fast den börjar kanske bli, och det är ju huvudsaken i så fall :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du ska alltså vara 0% vit, hur går det till? Menar dem att du inte är vit? För de stämmer ju inte, om du inte har solat alldeles för mycket solarium på den senaste tiden och blivit en riktig liten pepparkaka (; Men de har du väl inte, eller?^^

2009-06-09 @ 23:56:28
URL: http://mathildaelisabetsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0