Film är bäst på BIO!

I fredags så : 
- Röstade jag i skolvatel
- Städade på kliniken.
- Var med Miss J, Miss S kom förbi lite senare. Vid 23.00 tiden ungefär så droppade Mr H, Mr N, Mr O och Miss M in och så spelade vi alias och hade det allmänt trevligt.
- Miss S sov hos mig och vi låg och pratade till frammåt 4 på natten.
I lördags så:
- Vaknade jag efter några få timmars sömn och åkte och jobbade.
- Direkt efter jobbet så åkte vi och köpte kinamat.
- Åkte hem till Miss V och umgicks med henne.
- Åkte hem med 10 i 8 bussen och mötte Mr T. 
- Kollade jag, pappa och Mr T på fotbollen. '
- Mr T sov här.
I dag så: Har jag jobbat igen! Jag tackar Englund för att han hoppar på kryckor så att vi fick åka Elbilen till personalrummet. Efter jobbet så hämtade pappa upp mig och vi åkte till farmor, jag körde. Vi stannade bara i ungefär en halvtimme innan vi åkte hemmåt. Väl hemma så kastade jag i mig lite mat, Mr T kom och pappa körde ner oss på stan för att vi skulle gå på bio, och film är verkligen bäst på bio! Vi såg Änglar och Demoner och den var S K I T bra! Jag har Da Vinci Koden och Änglar och Demoner är ju uppföljaren. Oftast så lyckas dom inte göra uppföljaren lika bra som den första filmen, men den här var faktiskt bättre än första filmen. Fast det är ju i och för sig lite annorluna historier. 

Det har varit en väldigt bra och mysig helg! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0