Lördag!

Jobbdag idag, jobbar nu i fem dagar för att sedan vara ledig i sex dagar. Skönt faktiskt!
Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Bara varit hemma och tagit det lugnt, så att den här pip förkyldningen ska försvinna, är inne på andra veckan nu och jag kan inte sova om nätterna för att jag hostar så mycket. Det är verkligen svin jobbigt.
Under kvällen har jag städat, diskat och tvättat! Hejja Emma! Nu är allt så fint här hemma.
Just nu sitter jag och kollar på det här programmet på MTV där dom gör om G's till gents. Typ? Vissa av killarna är helt galna för att i nästa sekund sitta och grina och kämpa till tusen för att få stanna. Det är faktiskt lite gulligt att titta på, speciellt när dom pratar om sina barn. Jag tror att man kan förändras bara man vill det och verkligen kämpar för det. Alla är faktiskt värd en andra chans. 

I kväll valde jag faktiskt att umgås med mig själv, är ganska stolt över att jag har klarat av det. Utan minsta depp dessutom! Jag kanske kommer att klara av det här sommarlovet trots allt. Även om jag verkligen inte tycker om att vara ensam så har det gått förvånasvärt bra i kväll! Det jobbigaste återstår ju fortfarande, att sova ensam. Men är jag tillräckligt trött så ska nog det gå bra med :)

Ibland är du len som en kattunge, det älskar jag,.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0